Електрически скутер Career 500W

кат. номер: TDR166Z-V8-500W

категория: Електрически скутери

мощност: 500W
батерия: 48V 20Ah
пробег: 50 км
максимална скорост: 45 км/ч
характеристики:
  • изцяло електрически
  • само 45 ст./100км
  • безшумен и без изгорели газове
  • 2 години гаранция
Описание:
Модерен, икономичен и екологичен начин за придвижване в града!
Технически спецификации:
  • Скорост: 45 км/ч
  • Пробег: 50 км
  • Тегло: 97 кг (с батериите)
  • Батерия: GEL (оловнo-киселинни) 48V 20Ah, живот на батерията - 2-3 години (350 цикъла на зареждане); време за зареждане – 8-10 часа
  • Електромотор: 500W, 48V, безчетков мотор, позициониран в задната главина
  • Гуми: 3.0-10”
  • Спирачки: Дискова предна / барабанна задна
  • Полезен товар: 150 кг
  • Гаранция: 2 години за скутера, 1 година за батериите
  • Произход: Китай

Къде да купя?

Моделите, предлагани от Еко Мобилити можете да откриете както в шоурума на фирмата в София, така и в редица други магазин в страната и в София. Тук можете да видите пълен списък на обектите, в които можете да тествате и закупите нашите модели.


  • Разгледайте още
  • Мнения (25)
цена: 2620.00 лв.
брой:
цена: 1949.00 лв.
брой:

КОМЕНТАРИ (25)

2013-04-02 18:30:04

Daniel написа:
Ако ще го карате някъде, където има повече баири препоръчвам да вземете по-мощен модел. Аз карам този и на равно е супер, обаче на баирите не може да поддържа скорост и по-големите баири ги качвам с 20 км макс. скорост и повече не може да вдигне. Иначе е супер и горещо го препоръчвам.
2013-04-02 19:56:14

Манчев написа:
какво точно имаш предвид под по-големи баири? в Сф ли си? дай някакъв пример
2013-04-02 20:05:29

манчев написа:
а и ако не е твърде нахално, колко тежиш горе доло
2013-04-03 08:43:17

Еко Мобилити - Орлин написа:
Г-н Манчев, нека аз дам пример, т.к. аз самият карам от миналото лято още точно този 500W модел в София и тежа 150 кг. Факти е, че някои при някои по-големи изкачвания този модел не е достатъчно мощен и не успява да развие и поддържа максималната си скорост, но досега никъде не ми се е налагало да го бутам. За пример мога да дам изкачванто от ул. Гео Милев към зала Фестивална (където минава автобус 84 мисля). Това изкачване съм го качвал и наистина скоростта, която поддържах там беше около 15 км/ч и повече не успях да вдигна, но и това е доста сериозно и продължително изкачване. Тоест наистина за по-тежки водачи, модел 1500W или 2500W е по-подходящ, но дори и 500W върши работа.
2013-04-04 12:43:50

Петкова написа:
Дали е възможно да се споменат някакви габарити- би било добре,защото аз трябва да знам какво място ми трябва за да го съхранявам, докъто не го ползвам. Благодаря !
2013-04-04 15:14:05

Еко Мобилити - Орлин написа:
Дължина: 200 см; Широчина: 50 см - най=широка част на тялото, 70 см - при ръкохватките (но при завъртяно кормило, става под 50 см); Височина: 105 см; Тези габарити са еднакви за 500W, 1500W и 2500W скутерите.
2013-04-10 15:53:42

Христо написа:
Здравейте,интересувам се нужно ли е да се реситрира в КАТ и трябва ли да притежавам книжка за управление на МПС
2013-04-10 18:43:41

Еко Мобилити - Орлин написа:
Изисква се регистрация в КАТ и ви е необходима М категория.
2013-04-13 00:03:23

dani написа:
а колко струва новата батерия
2013-04-13 16:08:29

Еко Мобилити - Орлин написа:
Цената на комплект батерии (4 броя 12V 20Ah Gel акумулатора), в момента е 489.00 лв с ДДС.
2013-05-19 10:09:27

С.Николов написа:
Много по-добро решение е велосипед с двигател-не се изисква регистрация и книжка, харчи около 2л.на сто, може да се кара като велосипед когато искате, може и с двигателчето по баирите например.Струват 250-300лв. в зависимост от кубатурата, китайски са, но са доста добри, частите са много евтини.Аз съм 105кг., с 2 литрово резервоарче карам вече 2 месеца комбинирано и няма проблеми.Електрическите са добри, ако не тежите повече от 60-70 кг.
2013-05-21 16:37:22

Еко Мобилити - Орлин написа:
2 л на 100 км = 5,50 лв. Ел. скутер харчи 45 ст. на 100 км или около 10 пъти (!) по-малко. Да не говорим за огромната разлика между комфорта при каране между скутер и велосипед. Но ако направим сравнение не с велосипед, а с бензинов скутер, то електрическият има редица предимства: (1) 10 пъти по-нисък разход за 100 км (2) идентични или по-ниски (!) разходи за поддържка. Вкл. калкулирайки амортизацията на батериите. Не забравяйте, че бензиновият също изисква поддръжка (3) двигател, карборатор, охлаждане.... (4) еднаква или дори по-ниска цена на ел. скутер сравнено с нов бензинов в същия клас. Колкото до килограмите - аз тежа над 140 кг и карам точно 500W ел. скутер и в София никъде не ми се е налагало да слизам да бутам :)
2013-06-15 15:49:20

Сашо Николов написа:
Така, 489лв са равни на 191 л бензин, с тия литри ще измина около 8500км с моторното колело и то ако го карам само с двигателя.На година изминавам по-малко от 500км-тоест ще карам с тия пари 17 години, а батериите издържат 3-4 години.Така, че икономията с елскутер е привидна.Поддръжката на моторното колело е почти никаква, поддържа много по-голяма скорост, а комфорта може да се подобри-амортисьори, седалка.Но комфорта в случая не е толкова важен, защото тия превозни средства се карат на къси разстояния.Имал съм 8оо ватов скутер и след два месеца го продадох, така, че знам за какво става въпрос.А вие сте си прав да ги рекламирате-това ви е бизнеса.
2013-06-17 09:21:28

Еко Мобилити (Орлин) написа:
Разбира се, както подсказва името на компанията ни, ние залагаме на превозни средства, които са на първо място екологични. Наред с това електрическият скутер е много по-безшумен от всеки бензинов аналог. Иначе съм, съгласен, че ако само и единствено икономията от гориво се калкулира, едно колело с малък бензинов мотор, ще излезе по-икономично, но мисля, че това е много едностранчиво и непълно сравнение на две много различни като качества и пригодност в ежедневието двуколесни превозни средства. В същото време, ако гледаме на тези два варианта, като алтернатива на използването на автомобил, е очевидно, че който и от двата варианта да бъде избран, е по-добър от кола, бълваща изгорели газове и гълтаща бензин/дизел. Нашите продукти преди всичко са насочени към хората, които в ежедневието си използват автомобил с ДВГ и целта ни е да им предоставим възможности, които да заменят поне в част от времето автомобила.
2013-06-17 09:48:46

Сашо Николов написа:
Вие сте много прав, че трябва да има алтернатива и всеки да избира кое му е по-изгодно. Моторното колело е много отношения е по-добър вариант от елелктрическите , но има и една немаловажна слабост-не може да се ползва от технически неграмотни хора.От друга страна електрическите воззила ще се развиват неминуемо-това все пак е бъдещето.Така, че всеки да избира кое го устройва повече.
2013-11-01 16:30:39

Горан написа:
Между другото най-сериозният недостатък на електрическите скутери, и изобщо превозни средства е не друг, ами точно това, че са безшумни. Това в някои ситуации може да се окаже доста голям проблем.
2014-09-26 18:35:58

Tonsil написа:
Интересува ме батерията може ли да се маха и да се зарежда отделно и има ли нещо специфично по зареждането, че живея на осми етаж и нямам ток в гаража си?
2014-09-27 11:53:49

Еко Мобилити (Константин) написа:
Привет , За съжаление на скутерите които предлагаме батериите не са направени за зареждане на друго място освен в скутера ,не казвам че е невъзможно ,но е трудоемко и отнема доста време
2015-08-15 23:28:58

georgi написа:
to kolelo da ama ne stava za karane po putya
2015-08-20 10:17:42

Андрей написа:
Здравейте,регистрацията в КАТ на основание,кой чл.от закона за движение по пътищата се извършва???Ипо смисъла на същия закон към коя категория спада ? МПС ли е , или ППС? Въпроса ми е къде точно пише че този ел.скутер трябва да е регистриран?
2015-08-20 15:59:29

Еко Мобилити(Константин) написа:
Законови разпоредби и регистрация в КАТ> Електрическият скутер е превозно средство снабдено с електрически двигател и конструктивна максимална скорост - 45 км./ч, а в случаите на по-мощен електродвигател може да развива и по-високи скорости. Той притежава безспорно всички характеристики на мотопед, включително и посочената в ЗДвП максимална скорост до 50 км./ч. Като пътно превозно средство, участващо в движението по пътищата, отворени за обществено ползване, той подлежи на задължителна регистрация: Чл.140, ал.1 от ЗДвП : По пътищата, отворени за обществено ползване, се допускат само моторни превозни средства и ремаркета, които са регистрирани. В ЗДвП не е налице легална дефиниция на понятието „превозно средство, снабдено с електродвигател”, поради което е необходимо тълкуване на закона с цел преценка необходимостта от регистрация на електрическия скутер. Съгласно параграф 6, т.11 и т.14 от ЗДвП : "Моторно превозно средство" е пътно превозно средство, снабдено с двигател за придвижване, с изключение на релсовите превозни средства, а "Мотопед" е дву- или триколесно пътно превозно средство, което има двигател с работен обем до 50 куб. см и чиято максимална конструктивна скорост не надвишава 50 км/ч. От изложеното може да се направи извод, че електрическият скутер е моторно превозно средство и като такова подлежи на регистрация. За нуждите на типовото одобряване пътните превозни средства се делят на различни категории: Чл.149, ал.1 т.1 от ЗДвП : категория „L1” - моторните превозни средства с две колела, двигател с работен обем не по-голям от 50 куб. см - в случай на задвижване с двигател с вътрешно горене и конструктивна максимална скорост не по-голяма от 50 км/ч независимо от вида на задвижването; …..категория „L1е” - мотопеди - моторните превозни средства с две колела и конструктивна максимална скорост не по-голяма от 45 км/ч, двигател с вътрешно горене с работен обем не по-голям от 50 куб. см или с 4 kW максимална постоянна номинална мощност в случай на електродвигател; От последната дефиниция следва, че електрическият скутер попада в категория „L1e”, ако конструктивната му максимална скорост по спецификации не надвишава 45км./ч. и мощността му не е по-голяма от 4kW. Ако скутерът развива по-висока скорост от допустимата за категорията следва да бъде считан за мотоциклет. …..категория „L3e” - мотоциклети - моторните превозни средства с две колела без кош, двигател с вътрешно горене с работен обем над 50 куб. см и/или конструктивна максимална скорост, по-голяма от 45 км/ч; Съгласно ЗДвП, електрическият скутер трябва да се управлява от правоспособен водач. Самата разпоредба сочи : Чл. 150 от ЗДвП: Всяко пътно превозно средство, което участва в движението по пътищата отворени за обществено ползване трябва да се управлява от правоспособен водач. Чл. 151 от ЗДвП: Моторно превозно средство може да се управлява от лице което притежава свидетелство за управление, валидно за категорията на управляваното превозно средство; Електрическият скутер може да се управлява от водач притежаващ категория „М” или друга по-висока от тази категория. Освен в КАТ, електрическият скутер трябва да се регистрира и в общината, тъй като с пътен данък се облагат превозните средства, регистрирани или подлежащи на регистриране за движение по пътната мрежа в Република България. За него също е задължителна и застраховка „ Гражданска отговорност”. Винетни такси не се заплащат, тъй като единствено мотопедите и мотоциклетите са освободени от плащане на винетки. Съгласно закона за местните данъци и такси: Чл. 55. т.3: За мотопеди се заплаща данък 10 лв.
2015-08-21 00:01:11

Станислав написа:
Здравейте, Има ли варианти които да развиват по-голяма скорост примерно до 80 км/ч.? или съответно може ли да се преработят лесно тези с цел по-висока скорост? Съответно ако "ДА" остава ли регистрацията в КАТ за категория М?
2015-08-24 09:51:07

Еко Мобилити (Константин) написа:
Ако този модел се преработи от 500 вата на 5000 вата за да вдига 80 км/ч най-вероятно трябва да мине технотест .Ако искате да си купите електрически скутер който да вдига 80 км/ч цената е около 5000 евро и вече изисква при регистрация в КАТ водачът да има категория А.
2016-09-25 13:00:22

Живко написа:
А в този мотор има ли батерии комплект
2016-09-26 09:49:15

Еко Мобилити (Константин) написа:
Да разбирасе скутера и оборудван с 4 бр. 12V20Ah гелови батерии,и те влизат в цената.

ОСТАВИ КОМЕНТАР:

Име:
Коментар:
Анти-спам код Анти-спам код